سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

98/7/29
11:19 ص

 

 رنگ روغنی بر پایه رزینهای آلکیدی و به سه دسته رنگ روغنی براق، نیمه براق و مات تقسیم شده است. با استفاده از ابزار نقاشی ساختمان چون غلطک، قلم مو رنگ آمیزی درب و پنجره فلزی، کابینت، نرده فلزی و حتی دیوار ساختمان با رنگهای روغنی انجام می شود.

رنگهای روغنی مات اسکالر از بهترین رزین های آلکیدی و پیگمنت های رنگی تهیه شده است. این رنگ پوشش مناسبی برای سطوح فلزی، چوبی و گچی می باشد. فیلم رنگ براساس فرمولاسیون خاصی که دارد از مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی و رطوبتی برخوردار می باشد. زمان خشک شدن سطحی این رنگ 4 ساعت و پس از 8 ساعت بطور عمقی خشک می شود. این رنگ را می توان بوسیله قلم مو، پیستوله و غلطک به کار برد.

مدیر فروش : مهندس موسوی 09129377893


  

98/7/29
11:17 ص

 

 چسب باغبانی تارانتولا جهت محافظت درخت در برابر سرمازدگی و عوامل قارچ و پیشگیری و درمان بیماری پوسیدگی طوقه (گومز) و همچنین بعنوان چسب پیوند و هرس درختان کاربرد دارد.

موارد استفاده چسب باغبانی تارانتولا: قبل و بعد از یخبندان جهت هرس درختان میوه به منظور بالا بردن عملکرد محصول بعد از اجرای پیوند و بستن نوار روی قسمت پیوند شده بعد از تهیه قلمه و آماده کردن آن ، بمنظور جلوگیری از ورود میکروب ، ویروس و حمله آفات در قسمت بالای قلمه که از خاک بیرون است به محض دیدن بریدگی پوست و یا عوارض دیگری در تنه یا شاخه درختان ، چسب باغبانی تارانتولا در محل بریدگی کشیده شود در صورت بروز پوسیدگی در تنه یا ریشه (بیماری گوموز gummosis ) محل پوسیدگی را کاملاً تمیز و پاک نموده و با چسب تارانتولا به طور کامل پوشش می دهند.

گروه بازرگانی پلی اکسی وارد کننده محصولات تارانتولا ترکیه

مدیر فروش:مهندس موسوی 09129377893


  

98/7/29
11:11 ص

 چسب کاشی خمیری ویژه جهت چسباندن کاشی و سرامیک بر روی دیوار و کف با چسبندگی عالی می باشد. این نوع چسب بر پایه رزین های اکریلیک به همراه سیلیکون طراحی گشته که علاوه بر چسبندگی قابل توجه به انواع مصالح،پس از خشک شدن به هیچ وجه در آب حل نخواهد شد و کاملاً نفوذناپذیر می گردد.

 

چسب خمیری ویژه اسکالر دارای چسبندگی و خاصیت ارتجاعی مناسب به سطح زیر کار، ضد زنگ مقاوم در مقابل تنش های ساختمان همچون زلزله های خفیف، نشست و افت بنا با خاصیت الاستیکی بالا انعطاف پذیری بسیار بالا به گونه ای که ترک یا شکستگی بر روی کاشی نصب شده (حتی با گذشت سالهای بسیار ایجاد نخواهد شد). پس از خشک شدن نسبت به آب و رطوبت نفوذ ناپذیر است و چسبندگی خود را حفظ می نماید. پس از گیرش در برابر سرما و گرما پایدار می باشد. کاربرد آسان و سرعت در اجرا. چسب کاشی خمیری در اندازه های یک کیلویی و 5 کیلویی و 12 کیلویی عرضه می گردد. مدیر

فروش:مهندس موسوی 09129377893


  

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ